• UWAGA SENIORZY (60 +) SZCZEPIENIA przeciwko COVID-19 – INFORMACJA. Przypominamy mieszkańcom Gminy Lubochnia o możliwości skorzystania z bezpłatnego transportu do punktów szczepień (obszar powiatu tomaszowskiego) przeciwko wirusowi SARS-CoV-2 . Telefoniczny punkt zgłoszeń potrzeb transportowych 502 002 128 w godz. 7:00 - 16:00 oraz w Urzędzie Gminy Lubochnia w godz. 7:30 – 15:30
  • Rachmistrzowie będą dzwonić! Rachmistrz zadzwoni do Ciebie z numeru 22 828 88 88 lub z numeru infolinii spisowej tj. 22 279 99 99. Tożsamość rachmistrza można zweryfikować poprzez specjalnie przygotowaną aplikację dostępną na stronie https://rachmistrz.stat.gov.pl/ lub na infolinii.
  • Ostrzeżenie meteorologiczne: Upał/2 stopnia, od godz. 14:00 dnia 18.06.2021r. do godz. 19:00 dnia 22.06.2021r. Prognozuje się upały Temperatura  maksymalna w dzień od 30C do 32C. Temperatura minimalnma w nocy od 17C do 19C.
Zamknij komunikaty

Kontakt

Jesteś tutaj:

  1. Start
  2. Kontakt

Gmina Lubochnia
ul. Tomaszowska 9
Lubochnia Dworska
97-217 Lubochnia


tel. 44 710 35 10
tel. 44 710 31 62
fax 44 710 30 93
fax 44 710 30 22 (inwestycje)
e-mail: gmina@lubochnia.pl



E-URZĄD
 

Adres Korespondencyjny Urzędu:


Podmiot: Gmina Lubochnia
Adres: ul. Tomaszowska 9
Lubochnia Dworska
97-217 Lubochnia

Dodatkowe Dane:


NIP: 773-22-23-364
Regon:000590648149

Godziny Otwarcia:


Poniedziałek  7.30-15.30
Wtorek  7.30-15.30
Środa  7.30-15.30
Czwartek 7.30-15.30
Piątek  7.30-15.30

 


Wykaz numerów wewnętrznych i kontakt e-mail:


Urząd Gminy:

20 - Sekretariat - Anna Gawełda
21 - Wójt Gminy - Piotr Majchrowski
22 - Sekretarz Gminy (Pełnomocnik ds. informacji niejawnych) - Maria Jolanta Ochota
24 - Skarbnik Gminy - Monika Kuta
25 - Księgowości budżetowej - Justyna SikorskaMałgorzata Wójciak
26 - Płace - Sylwia Nowak
27 - Wymiar podatków - Monika Klimek
28 - Księgowość podatkowa i egzekucja zobowiązań - Anna Mochola
30 - Organizacja, kadry i kontrola - Agnieszka Wojtalewicz Marek
32 - sprawy obronne i p.poż - Paulina Lambert
33 - Kancelaria - Aneta Fik 
34 -
Informatyk - Dariusz Koch
35 -
Gospodarka odpadami, utrzymania czystości i porządkuAnna Lis
36 
- Promocja - Joanna Seliga
37 - Obsługa Rady - Magdalena Skuza
39 - Rozwój Gminy - Artur Sałagacki
40 
- Gospodarka komunalna i drogi - Marta Świech
41 - Gospodarka nieruchomościami - Janusz Pająk 
42 - Ochrona środowiska i rolnictwaJoannaŚwiderek
43 - Zastępca Wójta - Łukasz Świech
44 - Zamówienia publiczne - Mirosława Polus
45 - Fundusze inwestycyjne - Tomasz Szczepański 
46 - Inwestycje - Konrad Ząbecki
47 - Zamówienia Publiczne - Beata Pisarek
48 - Ewidencja ludności/Dowody osobiste - Gabriela Miko
49 - USC/Działalność gospodarcza - Aneta Milczarek
51 - Świadczenie wychowawcze - Katarzyna Jaśkiewicz
55
- Sekretariat - Albina Grejber


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej:

60 - Świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny - Katarzyna Jędryka
61 - Dodatki mieszkaniowe, energetyczne i stypendia - Anna Piotrkowicz, Anna Przybyła
62 - Kierownik - Alina Pichola
63 -
Księgowość - Ewa Wójciak
64 - Pracownicy socjalni - Teresa Grad, Danuta Milczarek
65 -
Pracownicy socjalni - Jolanta Janeczek

Zakład Usług Komunalnych:

71 - Księgowość - Ewa Bernaciak
72 - Księgowość - Katarzyna Sosnowska
73 - Kierownik - Paweł Sputowski

Centrum Usług Wspólnych:

74 - Kierownik - Marta Bębas
75
- Księgowość - Grażyna Witek
76 - KsięgowośćAnna Wójciak

Proszę określić gdzie leży problem:
5 + 2 =
Link
5 + 2 =