• UWAGA SENIORZY (60 +) SZCZEPIENIA przeciwko COVID-19 – INFORMACJA. Przypominamy mieszkańcom Gminy Lubochnia o możliwości skorzystania z bezpłatnego transportu do punktów szczepień (obszar powiatu tomaszowskiego) przeciwko wirusowi SARS-CoV-2 . Telefoniczny punkt zgłoszeń potrzeb transportowych 502 002 128 w godz. 7:00 - 16:00 oraz w Urzędzie Gminy Lubochnia w godz. 7:30 – 15:30
  • Rachmistrzowie będą dzwonić! Rachmistrz zadzwoni do Ciebie z numeru 22 828 88 88 lub z numeru infolinii spisowej tj. 22 279 99 99. Tożsamość rachmistrza można zweryfikować poprzez specjalnie przygotowaną aplikację dostępną na stronie https://rachmistrz.stat.gov.pl/ lub na infolinii.
  • Ostrzeżenie meteorologiczne: Upał/2 stopnia, od godz. 14:00 dnia 18.06.2021r. do godz. 19:00 dnia 22.06.2021r. Prognozuje się upały Temperatura  maksymalna w dzień od 30C do 32C. Temperatura minimalnma w nocy od 17C do 19C.
Zamknij komunikaty

Centrum Usług Wspólnych Gminy Lubochnia

Centrum Usług Wspólnych Gminy Lubochnia
Lubochnia Dworska
ul. Tomaszowska 9
97-217 Lubochnia
pokój numer 9

tel.:  44 710 35 10 wew. 74, 75 ,76
mail:  cuw@lubochnia.pl


Godziny urzędowania:
poniedziałek - piątek:
7.30 - 15.30


Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Lubochnia
Marta Bębas
telefon: (44) 710 35 10 wew. 74
e-mail: cuw@lubochnia.pl

Główna księgowa
Anna Wójciak
telefon: (44) 710 35 10 wew. 76
e-mail: a_wojciak_cuw@lubochnia.pl

Stanowisko ds. kadr i płac
Grażyna Witek
telefon: (44) 710 35 10 wew. 75
e-mail: cuw@lubochnia.pl

Przedmiotem działalności Centrum Usług Wspólnych Gminy Lubochnia jest zapewnienie wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej, organizacyjnej następujących jednostek:
1) Zespołu Szkolno – Przedszkolego w Lubochni
2) Publicznej Szkoły Podstawowej w Glinniku
3) Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Lubochni.
Wspólna obsługa finansowa obejmuje:
• prowadzenie obsługi rachunków bankowych
• bieżący nadzór nad realizacją planu finansowego
• opracowywanie na wniosek kierownika jednostki obsługiwanej planu finansowego i jego zmian
• bieżące informowanie o sytuacji finansowej i realizacji budżetu
• sporządzanie list wynagrodzeń pracowników jednostek obsługiwanych oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń oraz naliczanie i odprowadzanie związanych z tym świadczeń obligatoryjnych na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego
• ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wynagradzaniu
• rozliczanie średniego wynagrodzenia nauczycieli zgodnie z art. 30a Karty Nauczyciela
• sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z zakresu operacji finansowych i innych wymaganych przepisami prawa, sporządzanie sprawozdań GUS
• prowadzenie obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych jednostek obsługiwanych
• obsługa finansowo – księgowa w zakresie funduszu zdrowotnego nauczycieli oraz w zakresie dofinansowania, dokształcania i doskonalenia nauczycieli.
Wspólna obsługa rachunkowa obejmuje:
• określenie zasad (polityki) rachunkowości
• rozliczanie inwentaryzacji, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego
• prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w przypadku chronologicznym w sposób systematyczny
• gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą
• prowadzenie ewidencji składników majątkowych.
Wspólna obsługa administracyjno – organizacyjna:
• prowadzenie teczek akt osobowych dyrektorów jednostek obsługiwanych
• prowadzenie sprawozdawczości statystycznej
• współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie realizacji rządowych programów pomocowych, w tym rozliczanie przyznanych dotacji
• przyjmowanie zgłoszeń pracodawców o zawieraniu umów z pracownikami młodocianymi i przygotowywanie decyzji o zwrocie kosztów kształcenia młodocianych
• obsługa finansowo – księgowa pracowniczej kasy zapomogowo – pożyczkowej
• prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie systemu informacji oświatowej, w tym prowadzenie bazy danych oświatowych w zakresie zadań przewidzianych dla organu prowadzącego
• prowadzenie ewidencji niepublicznych placówek oświatowych
• udzielanie i rozliczanie dotacji dla publicznych placówek oświatowych prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego i niepublicznych placówek oświatowych
• prowadzenie rejestru podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce,
• udzielanie i rozliczanie dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce
• planowanie sieci i obwodów placówek oświatowych
• prowadzenie rejestru obowiązku szkolnego
• koordynowanie i nadzorowanie przebiegu rekrutacji dzieci do placówek oświatowych
• weryfikacja projektów organizacyjnych placówek oświatowych pod kątem zgodności  z obowiązującymi przepisami prawa i zabezpieczenia środków finansowych
• obsługa administracyjna postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela  mianowanego i przygotowywanie decyzji w tym zakresie
• prowadzenie spraw związanych z powoływaniem komisji konkursowej wyłaniającej  kandydata na dyrektora placówki oświatowej
• prowadzenie spraw związanych z nagrodami Ministra Edukacji Narodowej, Łódzkiego Kuratora Oświaty oraz Wójta Gminy Lubochnia.
Proszę określić gdzie leży problem:
7 + 2 =
Link
7 + 2 =