• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach: 2025-08-19 08:00 - 10:00 Luboszewy 520, 522, 559, 2025-08-25 08:00 - 15:00 Glinnik 2, 29, 36, Nowy Glinnik 20, 31, 33, 35, 27
Zamknij komunikaty

Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz

Tablica informacyjna

                Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz

W dniu 28 czerwca 2024 r. podpisana została pomiędzy Województwem Łódzkim, reprezentowanym przez Pana Piotra Wojtysiaka – Wicemarszałka Województwa Łódzkiego oraz Pana Artura Bagieńskiego – Członka Zarządu Województwa Łódzkiego, a Gminą Lubochnia, reprezentowaną przez Pana Piotra Majchrowskiego – Wójta Gminy, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy, umowa o przyznaniu środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączania z produkcji gruntów rolnych na realizację zadania pn. Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz. Kwota przyznanej dotacji wynosi 366.700,00 zł.  
W dniu 22 lipca 2024 r. podpisana została z Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. z Piotrkowa Trybunalskiego umowa na wykonanie robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania. Wynagrodzenie Wykonawcy zgodnie ze złożoną ofertą wynosi 871.688,26 zł brutto. Termin realizacji robót budowlanych - do 75 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 5 października 2024 r., a ich zakres obejmuje m.in.:
a) wyznaczenie/wskazanie geodezyjne granic pasa drogowego;
b) wykonanie robót ziemnych;
c) wykonanie na istniejącej nawierzchni warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, warstwy wiążącej z AC 16W 50/70 oraz warstwy ścieralnej z AC11S 50/70;
d) odtworzenie krawędzi jezdni celu osiągnięcia stałego przekroju jezdni, tj.3,0 m i 4,0 m w układzie następujących warstw:
- warstwa ścieralna z AC 11S 50/70,
- warstwa wiążąca z AC 16W 50/70,
- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm  stabilizowanego mechanicznie,
- warstwa z piasku stabilizowanego cementem 2,5 MPa;
e) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie;
f) wykonanie oznakowania pionowego;
g) regulację zaworów wodociągowych;
h) przebudowę hydrantów naziemnych na podziemne.
Realizacja przedmiotowego zadania wpłynie na poprawę warunków komunikacyjnych. Ponadto upłynni ruch, zredukuje poziom hałasu i pylenia po wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej oraz przyczyni się do wzrostu poziomu bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Proszę określić gdzie leży problem:
9 + 3 =
Link
9 + 3 =