• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Podpisanie umów na zakup, dostawę i montaż wyposażenia przedszkola w Lubochni

W ramach przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do budynku przedszkola, które ze względu na swą specyfikę podzielone zostało na cztery części, Gmina Lubochnia wyłoniła i podpisała stosowne umowy z Wykonawcami

GMINA LUBOCHNIA REALIZUJE PROJEKT PN.:

„Budowa przedszkola w Lubochni”

 

 

            W ramach przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do budynku przedszkola, które ze względu na swą specyfikę podzielone zostało na cztery części, Gmina Lubochnia wyłoniła i podpisała stosowne umowy z Wykonawcami:

  • Część I – Wyposażenie meblowe, realizowane przez Firmę P.H.P. AKMA Zbigniew Podstawski
    z Niedomic, na podstawie umowy nr RI/18/2020 z dn. 14.05.2020 r. o wartości 206.707,65 zł brutto, w tym dofinansowanie z UE w kwocie 99.757,18 zł. Termin realizacji do dnia 20.06.2020 r.

W ramach umowy dostarczone i zamontowane zostanie wyposażenie m.in. do sal przedszkolnych, jadalni, szatni i korytarza, pomieszczeń administracyjnych i socjalnych oraz łazienek i sanitariatów.

  • Część II – Wyposażenie edukacyjne, realizowane przez Firmę Nowa Szkoła Sp. z o.o. z Łodzi, na podstawie umowy nr RI/22/2020 z dn. 22.05.2020 r. o wartości 262.375,75 zł brutto, w tym dofinansowanie z UE w kwocie 136.160,83 zł. Termin realizacji do dnia 24.07.2020 r.

W ramach umowy dostarczone zostaną m.in. zabawki, klocki, gry edukacyjne, zestawy instrumentów muzycznych, jak również pakiety edukacyjne wspomagające pracę dydaktyczną z dziećmi
o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

  • Część III – Sprzęt ICT, realizowane przez Firmę P.H.-U. BMS Sp. J. Z. Bielecki, na podstawie umowy nr RI/20/2020 z dn. 22.05.2020 r. o wartości 195.124,67 zł brutto, w tym dofinansowanie
    z UE w kwocie 126.192,94 zł. Termin realizacji do dnia 30.06.2020 r.

W ramach umowy zostanie dostarczony, zamontowany i uruchomiony sprzęt ICT, m.in. monitory interaktywne do sal przedszkolnych, laptopy dla nauczycieli, tablety dla przedszkolaków oraz programy multimedialne do nauki. 

  • Część IV – Książki, realizowane przez Firmę P.W.D. APEX ze Strzałkowa, gm. Radomsko, na podstawie umowy nr RI/21/2020 z dn. 22.05.2020 r. o wartości 7.665,20 zł brutto, w tym dofinansowanie z UE w kwocie 5.395,71 zł. Termin realizacji do dnia 30.06.2020 r.

W ramach umowy dostarczone zostaną zestawy książek, zarówna dla nauczycieli, jaki i dla przedszkolaków w poszczególnych grupach wiekowych.

 

 

www.mapadotacji.gov.pl

 

Proszę określić gdzie leży problem:
4 + 4 =
Link
4 + 4 =