• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Zagospodarowanie terenu parku w Lubochni wraz z niezbędną infrastrukturą oraz małą architekturą

GMINA LUBOCHNIA REALIZUJE PROJEKT PN.:

„Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych”.

 

 

       W dniu 14 sierpnia 2017 r. w ramach realizowanego projektu podpisana została umowa na roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie terenu parku w Lubochni wraz z niezbędną infrastrukturą oraz małą architekturą”. Całkowita wartość zadania wynosi 1.771.200,00 zł brutto. Wykonawcą jest firma PIEKARSKI BUDOWNICTWO Rafał Piekarski z Tomaszowa Mazowieckiego. Zakończenie robót budowlanych planowane jest do dnia 31 maja 2018 roku. 

       W ramach umowy wykonane zostaną:
1. Roboty budowlane obejmujące w szczególności:
- budowę wiaty (sceny) – w tym roboty ogólnobudowlane, elektryczne, przyłącze wody, odwodnienie,
- montaż oświetlenia energooszczędnego – 33 latarnie typu LED,
- sieć teletechniczną, w tym instalację monitoringu,
- budowę chodników.

2. Prace związane z montażem małej architektury, w szczególności:
- płot,
- ławki – 14 kpl.,
- siedziska betonowe – 10 kpl.,
- palenisko- 1 kpl.,
- kosze na śmieci – 17 szt.,
- słupki-stojaki na rowery – 30 kpl.,
- kubiki betonowe z tablicą – 14 kpl.

3. Prace związane z zielenią, w szczególności:
- nasadzenia drzew i krzewów,
- trawniki.

Proszę określić gdzie leży problem:
2 + 5 =
Link
2 + 5 =