• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Zakończenie budowy przedszkola w Lubochni

Wyposażenie_1.jpg

W ramach realizowanego projektu Gmina Lubochnia dokonała odbioru końcowego zakupionego, dostarczonego i zamontowanego wyposażenia do budynku przedszkola, kończąc tym samym realizację całego projektu pod względem rzeczowym

Gmina Lubochnia zakończyła realizację zakupu, dostawy i montażu wyposażenia w ramach projektu pn. „Budowa przedszkola w Lubochni”,

dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

 

            W ramach realizowanego projektu Gmina Lubochnia dokonała odbioru końcowego zakupionego, dostarczonego i zamontowanego wyposażenia do budynku przedszkola, kończąc tym samym realizację całego projektu pod względem rzeczowym, w szczególności:

  • Część I – Wyposażenie meblowe, m.in. wyposażenie sal przedszkolnych, szatni i korytarza, łazienek
    i sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych i biurowych, zrealizowane przez Firmę P.H.P. AKMA Zbigniew Podstawski z Niedomic, zgodnie z podpisanym w dniu 10.07.2020 r. protokołem odbioru. Wartość brutto wyposażenia 206.707,65 zł, w tym dofinansowanie z UE w kwocie 99.757,18 zł.
  • Część II – Wyposażenie edukacyjne, m.in. zabawki, klocki, gry edukacyjne, zestawy instrumentów muzycznych, jak również pakiety edukacyjne wspomagające pracę dydaktyczną z dziećmi
    o specjalnych potrzebach edukacyjnych, zrealizowane przez Firmę Nowa Szkoła Sp. z o.o. z Łodzi, zgodnie z podpisanym z dniem 31.07.2020 r. protokołem odbioru. Wartość brutto wyposażenia 262.375,75 zł, w tym dofinansowanie z UE w kwocie 136.160,83 zł.
  • Część III – Sprzęt ICT, m.in. monitory interaktywne do sal przedszkolnych, laptopy dla nauczycieli, tablety dla przedszkolaków oraz programy multimedialne do nauki, zrealizowane przez Firmę P.H.-U. BMS Sp. J. Z. Bielecki, zgodnie z podpisanym w dniu 08.07.2020 r. protokołem odbioru. Wartość brutto sprzętu ICT 195.124,67 zł, w tym dofinansowanie z UE w kwocie 126.192,94 zł.
  • Część IV – Książki, m.in. zestawy książek, zarówno dla nauczycieli, jaki i dla przedszkolaków
    w poszczególnych grupach wiekowych, zrealizowane przez Firmę P.W.D. APEX ze Strzałkowa, gm. Radomsko, zgodnie z podpisanym w dniu 02.07.2020 r. protokołem odbioru. Wartość brutto zakupionych i dostarczonych książek wyniosła 7.665,20 zł, w tym dofinansowanie z UE w kwocie 5.395,71 zł.

 

 

www.mapadotacji.gov.pl

 

Proszę określić gdzie leży problem:
2 + 2 =
Link
2 + 2 =