Ogłoszenie o II przetargu pisemnym ograniczonym na dzierżawę nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Lubochnia, położonej w obrębie geodezyjnym Tarnowska Wola
Wójt Gminy Lubochnia
ogłasza II przetarg pisemny ograniczony na dzierżawę nieruchomości zabudowanej położonej w Tarnowskiej Woli
Przedmiotem przetargu jest dzierżawa nieruchomości zabudowanej budynkiem magazynowo- gospodarczym o pow. 156,6 m2, stanowiącej własność Gminy Lubochnia, położonej w obrębie 0024-Tarnowska Wola, oznaczonej numerem działki 3/1 o pow. 0,52 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Tomaszowie Maz. V Wydziale Ksiąg Wieczystych prowadzona jest Księga Wieczysta nr PT1T/00047208/8, z przeznaczeniem na działalność gospodarczą w zakresie usług, składowania i magazynowania lub produkcji, w tym produkcji w gospodarstwach rolnych, ogrodniczych i leśnych z możliwością prowadzenia innej działalności gospodarczej jako uzupełniającej.
Nieruchomość jest ogrodzona. Wyposażona jest w następujące media: wodociąg, instalacja elektryczna. Dla w/w nieruchomości brak jest planu miejscowego. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubochnia działka oznaczona symbolem AG1 - jako teren aktywności gospodarczej z przeznaczeniem pod obiekty produkcji, składy, magazyny i usługi.
Przetarg ograniczony jest do oferentów, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie usług, składowania i magazynowania lub produkcji, w tym produkcji w gospodarstwach rolnych, ogrodniczych i leśnych z możliwością prowadzenia innej działalności gospodarczej jako uzupełniającej.
Obowiązywanie dzierżawy: od dnia zawarcia umowy na okres 3 lat. Zawarcie umowy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od daty zawiadomienia oferenta o wygraniu przetargu.
Część jawna przetargu nastąpi w dniu 23 marca 2022 r. w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Lubochni o godz.10.00.
Minimalna wywoławcza kwota miesięcznego czynszu wynosi:
- 1809,00 zł netto +VAT słownie: tysiąc osiemset dziewięć złotych netto +VAT (za 156,6 m2 powierzchni budynków przeznaczonych na prowadzenie działalności gospodarczej)
- 172,00 zł netto +VAT słownie: sto siedemdziesiąt dwa złote netto +VAT (za 5200 m2 gruntu wykorzystywanego na działalność gospodarczą).
Czynsz ogółem: 1981,00 zł netto + VAT słownie: tysiąc dziewięćset osiemdziesiąt jeden złoty netto +VAT.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:
1. Wpłata wadium w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) do dnia 16 marca 2022 roku do godz. 15.00 na rachunek bankowy Gminy Lubochnia
nr 83 8985 0004 0010 0143 7878 0035 z zaznaczeniem: „Wadium na dzierżawę nieruchomości w Tarnowskiej Woli”. Datą wniesienia wadium jest data uznania wyżej wskazanego rachunku bankowego.
2. Złożenie pisemnej oferty wraz z oświadczeniem do dnia 16 marca 2022 r. do godz.15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłanie na adres Urzędu Gminy z/s w Lubochni Dworskiej, ul. Tomaszowska 9, 97-217 Lubochnia w zaklejonej kopercie z napisem „II Przetarg pisemny ograniczony na dzierżawę nieruchomości położonej w Tarnowskiej Woli. Nie otwierać przed dniem 23 marca 2022 r. godz. 10.00 ”.
Dodatkowe warunki przetargu:
1. O wyniku przetargu oferenci zostaną zawiadomieni pisemnie w terminie trzech dni od dnia zamknięcia przetargu.
2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
3. Oferent może wycofać ofertę przed upływem końcowego terminu składania ofert.
4. Oferentowi przysługuje w tym przypadku możliwość zwrotu wadium wpłaconego
w związku z planowanym udziałem w przetargu.
5. Wadium uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet czynszu dzierżawnego.
6. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po odwołaniu, zamknięciu lub unieważnieniu przetargu, nie później niż po upływie 3 dni od odwołania, zamknięcia lub unieważnienia przetargu.
7. Jeżeli oferent, który został wybrany w postępowaniu przetargowym nie stawi się bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy, traci prawo do dzierżawy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi. W takim przypadku prawo do dzierżawy przechodzi na kolejnego oferenta wg zaoferowanej stawki czynszu.
8. Wójt Gminy Lubochnia zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia z ważnej przyczyny bez wybrania którejkolwiek z ofert.
9. Przetarg może się odbyć, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.
10. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku braku wniesienia wadium lub niepodpisania formularza ofertowego i/lub oświadczenia.
11. Przetarg zostaje zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli żaden z uczestników nie wpłacił wadium lub nie zaoferował ceny wyższej ponad cenę wywoławczą a także gdy komisja przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu.
12. Uczestnik przetargu może zaskarżyć czynności związane z przeprowadzeniem przetargu do Wójta Gminy Lubochnia, w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia o wyniku przetargu pisemnego.
13. Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu przetargowego przez przewodniczącego i członków komisji przetargowej oraz wyłonionego kandydata na dzierżawcę. Protokół stanowi podstawę do zawarcia umowy dzierżawy.
14. Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są zapoznać się z regulaminem przetargu.
15. Szczegółowe informacje w sprawie przetargu udzielane są w pokoju nr 13 Urzędu Gminy w Lubochni lub pod telefonem 44 710 35 10 wew. 39, od pon. do pt., w godzinach pracy urzędu: 7.30-15.30.
Niniejsze ogłoszenie zostało wywieszone na tablicach w siedzibie UG w Lubochni, zamieszczone na stronie internetowej Gminy Lubochnia oraz BIP.
Lubochnia, dnia 15 lutego 2022 r.