• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny

za po ceny.jpg

uprzejmie informujemy, że Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła prace nad akwizycją Partnerów do trzeciej już edycji AKCJI „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która w tym roku odbędzie się w dniach 6-8 października 2017.

baner POT

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że  Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła prace nad akwizycją  Partnerów do trzeciej już edycji  AKCJI  „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która w tym roku odbędzie się w dniach 6-8 października 2017.

Narzędzia wykorzystywane przez Polską Organizację Turystyczną do promocji Akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”

  • spot promocyjny produkowany na potrzeby Akcji, emitowany w telewizji oraz na ekranach w pociągach PKP Intercity
  • konferencja prasowa inaugurująca Akcję – 18 września
  • strona internetowa „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, na której zamieszczony będzie wykaz Partnerów i mapa z obiektami
  • bannery oraz informacje dot. Akcji na stronach prowadzonych przez POT
  • Social Media – komunikaty o Akcji
    • FB „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”
    • FB Polska.travel
    • Instagram Polska.travel
  • komunikat prasowy wysłany do Polskiej Agencji Prasowej
  • newsletter z informacją o Akcji rozsyłany do bazy adresowej Polska.Travel
  • ogólnopolska sieć interaktywnych kiosków multimedialnych wspomagających informację turystyczną – wyświetlanie komunikatu o Akcji; w całej Polsce stoi ponad 100 takich urządzeń
  • plakaty skierowane do turystów rozsyłane do pośredników w całej Polsce
  • naklejki dla Partnerów Akcji z informacją o tym, że uczestniczą w Akcji
  • współpraca z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi, urzędami marszałkowskimi, urzędami miast, co do promocji Akcji
  • inne działania promocyjne we współpracy z PKP Intercity (w trakcie ustaleń)
  • konferencja prasowa podsumowująca Akcję podczas targów TT Warsaw


krok po kroku

Wyniki edycji wiosennej infografika

Proszę określić gdzie leży problem:
5 + 5 =
Link
5 + 5 =